Adquisició del llenguatge amb les TIC

Avui comentaré una notícia que he trobat per internet, la qual m’ha sembla interessant per compartir-la en el meu blog.

Actualment s’està demostrant que l’ús de les TIC amb un caire educatiu ofereix aprenentatges de qualitat i més eficaços.

Per tant, tenint en compte aquest aspecte i que hi ha estudis que demostren un augment en la capacitat d’expressió d’aquells infants que comencen a parlar i a llegir abans que la resta, per què no els hi oferim als infants les noves tecnologies per tal de recolzar l’esforç a aprendre i augmentar la seva motivació incrementant el ventall de recursos?

tic y el lenguaje en los niños
Enter a caption

http://www.escuelaenlanube.com/tic-como-apoyo-en-la-adquisicion-del-lenguaje-en-los-ninos/

Les noves tecnologies són perfectes per oferir un estímul extra als infants i per impulsar el seu aprenentatge!

2 pensaments sobre “Adquisició del llenguatge amb les TIC

  1. Hola, bon dia!
    Crec que és molt interessant l’idea que transmets i que la comparteixo amb tu, ja que les TIC ens ofereixen en moltes ocasions la redefinició de tasques, però en molts casos la tasca és la mateixa però pels nens canvia totalment tan sols perquè el fet que sigui mitjançant les TIC i no un llapis i una llibreta es crea un factor que els motiva, això és una part molt bona de les TIC i que hem de tenir en compte i explotar al màxim.

    M'agrada

  2. Bon dia Ariadna!

    Una notícia molt interessant perquè estic d’acord amb el que hi comenta. S’ha de fomentar l’ús de les tecnologies! Tindrà els seus inconvenients però si ho posem en una balança jo opino que té més beneficis que no pas aspectes negatius. Pel que fa al llenguatge tenint en compte el tema del teu bloc, penso que els estimula molt lingüísticament i ho van adquirint d’una manera diferent i divertida perquè es senten motivats amb atrets per les TIC.

    Gràcies per compartir la informació!

    M'agrada

Deixa un comentari